Zondag 9 september zou onze laatste Ascloa regatta van dit zeilseizoen plaatsvinden. Bij de briefing om 10:00 uur stelden we vast dat de windsterkte bleef steken bij 1 Bf. Na 1 uur wachten werd om 11:00 uur bij windkracht 0-1Bf  besloten de 10e en tevens laatste regatta dan toch maar te Cancelen. Helaas, een teleurstelling. Dus konden aansluitend na de briefing over gaan tot het feestelijk uitreiken van de bekers aan de winnaars van een podium plaats.

Algemeen classement;

1. Ralf en Dorothee
  2. Hilda en Nick
  3. Thibaud   ( Foto van Thibaud ontbreekt door afwezigheid)

Yngling Classe;

1. Antoine en Herbert Peter
  2. Rudy
  3. Michael, Angelika en George

Graag wil de Regatta commissie Kees bedanken voor het telkens  weer op tijd openen van het clubhuis om de briefing van 10:00 uur mogelijk te maken. En ook onze wedstrijddeelnemer Michael voor de berekening van de regatta uitslagen en het samen met Angelika leggen van de boeien. En dank aan Rens en Jan voor het leiden van de regatta. Een verrassing voor de regatta commissie was wel dat zij als dank een leuke attentie in ontvangst mochten nemen. Het was weer en sportief en gezellig regatta seizoen en we zien dan ook uit naar het volgend jaar!

De regattacommissie; Michael, Rens en Jan

1e plaats Yngling klassement Norbert,Peter en Antoine

2e plaats Yngling klassement, Rudy

3e plaats Ynglings voor George, Angelika en MIchael.

2e plaats algemeen klassement,  Hilda en NIck

1e plaats algemeen klassement;  Ralf Dorothee en Timo