Instructies met met foto’s voor het invullen van het dienstrooster clubhuis.

Algemeen

www.wsvscloa.nl is de website van onze vereniging. Het is een open site zonder wachtwoord.Wel hebben sommige items een wachtwoord zoals item >2.werk-rooster leden clubhuis.

• Ga met de cursor op de voorbeeld foto staan en klik 2x met de Ctrl toets om de foto te vergroten.
  • Klik rechts boven in de foto op het kruisje om weer terug te keren.
  • Zie voorbeeld.
  • 1.
  • Klikt u op Tab>Landen rechtsboven voor taal keuze. Zie voorbeeld.
  • 2.
  • Klik op item clubhuis en tabblad >2. werk-rooster leden clubhuis…. Zie voorbeeld.
  • 3
  • Type het wachtwoord in de grijze balk. Let op hoodletter en kliene letters.
  • Het wachtwoord heeft u ontvangen via Bardienst-app Ascloa.
  • En klik op de Enter toets. Zie voorbeeld.
  • 4
  • Klik in het lichtgroene vakje voor een keuze datum. Als voorbeeld, 23 augustus.
  • Het lichtgroene vakje wordt nu groen.Zie volgend voorbeeld.
  •  5
  • Nu opent een scherm met werk-rooster kalender.
  • Het lichtgroene blokje is nu donkergroen gekleurd. (23 augustus)
  • In de witte balkjes kunt u naam,e-mail adres en mobielnummer in geven.Zie voorbeeld.
  • 6
  • Hier ziet u ingevuld;naam,achternaam,e-mail en mobielnummer.
  • Klik nu in de ongevulde witte balk voor een dienst te kiezen.
  • Maak hier een keuze welke dienst u kiest. bv een hele of een halve enz. Zie voorbeeld.
  •  7
  • U bent nu klaar met het invullen.
  • Klik op de blauwe button voor bevestiging. Zie voorbeeld.
  • Open het scherm opnieuw voor nogmaals een keuze datum. Dus weer opnieuw klikken op item clubhuis.
  •  8
  • Het donkergroene blokje is nu roze gekleurd. U ontvangt niet direct bericht per e-mail, het kan soms een dag duren.
  • Nadat de gegevens zijn verwerkt ontvangt u een mail-bericht met bevestiging van uw gekozen werk met datum en tijd.Ook Mia ontvangt een mailbericht hiervan.
  • Wanneer U met de cursor op het roze gekleurde blokje gaat staan(23 augustus) verschijnt de naam en tijd van betreffende persoon. Zie voorbeeld.

Ga naar onderstaande link nadat u boven staande voorbeelden hebt gelezen.