MIJN CLUB

NAUTISCHE ARTIKELEN

In deze rubriek kunnen leden en aspirant-leden van W.S.V.ASCLOA gratis advertenties laten plaatsen. Stuur uw advertentie per E-mail op naar webmasterascloa@outlook.com .Laat ons a.u.b. weten als u uw boot of artikel verkocht heeft. Uw advertentie staat maximaal tot december. Hierna wordt zonder tegenbericht de rubriek opgeschoond.

Mitglieder und potenzielle Mitglieder des WSV Ascloa können in diesem Bereich kostenlos eine Anzeige aufgeben. Senden Sie Ihre Anzeige per E-Mail an webmasterascloa@outlook.com
Bitte teilen Sie uns mit, ob Sie Ihr Boot oder Ihren Artikel verkauft haben. Ihre Anzeige ist bis Dezember. Danach wird ohne Rückmeldung weitere Ankündigung gereinigt.

VRAAG & AANBOD

Alleen voor leden

Wil je jouw boot ook te koop aanbieden? Hier kun je jouw advertentietekst met foto(‘s) gratis per e-mail aanleveren.

12-maart 2024 te koop aangeboden/Angebot

Zu Verkaufen.

Neptun 22 mit Trailer

Wir verkaufen aus Altersgründen unser Segelboot Neptun 22.

Ausstattung:  Hubdach, Sprayhout,  Motorschacht mit Motor Yamaha 8 PK ( 8PS) Langschaft, kaum gelaufen, wie neu.

4 Schlafplätze. voll eingerichtet, segelfertig, viel Zubehör.  Heku-Tandemtrailer 2000 kg.

Besichtigung nach Vereinbarung in Asselt (NL).

Email    de1rvn@gmx.de

Preis 4950,- Euro oder bestes Gebot

Walter Wilke

21 mei 2024 te koop aangeboden/Angebot

Verkocht

Te koop: Zeilboot Neptun 22 ‘dinette’

We verkopen onze complete Neptun 22 ‘ dinette’  wegens aanschaf van een kleiner zeilbootje. De Neptun is een comfortabele boot om mee te zeilen, te toeren en op te overnachten.

De boot is in prima staat en compleet met alle zeilen (en bijna nieuw grootzeil), rolfok en tuigage. De elektrisch startende 8pk 4 takt Honda buitenboordmotor (in bun) is inbegrepen. Deze heeft elk jaar een uitgebreide professionele  onderhoudsbeurt gekregen (rekeningen aanwezig).

Deze Neptun is een ‘dinette’. Dat wil zeggen dat de boot een ‘eethoekje’ heeft met 4 zitplaatsen die eenvoudig is om te zetten tot 2 comfortabele slaapplaatsen. Zo heeft de boot in totaal maximaal 5 slaapplaatsen.

Vanuit de kuip is de boot makkelijk te bevaren en bezeilen. Van de ruime kuip is ook een gezellig zitje van te maken met kussens en tafel.

De ruime kajuit bestaat uit 2 aparte ruimtes. In het voorschip zijn 2 ruime slaapplaatsen. In het andere deel is de ‘ dinette’ en een ‘ keukentje’  met kraan en RVS spoelbak. De kajuit heeft een beweegbaar dak dat eenvoudig verhoogd kan worden. Zo kun je gemakkelijk rechtop staan in de boot.

De boot kenmerkt zich door de vele bergruimte en de gezellige en praktische indeling.

De romp is rondom voorzien van een hardhouten stootlijst. Aan de achterzijde zit een neerklapbare rvs zwemtrap met  hardhouten treden. Deze zwemtrap hebben we laten verlengen om makkelijker op de boot te kunnen stappen.

In 2021 hebben we groot onderhoud aan de romp en het onderwaterschip gedaan. Daarbij heeft de boot zijn frisse blauwe kleur gekregen. De boot heeft altijd op de wal overwinterd waarbij telkens het nodige onderhoud aan het onderwaterschip is verricht.

De boot is 6,95 m lang en 2,5m breed en heeft een bijpassende dubbelassige trailer.

Henri Gubbels  Bredeweg 39  6042GA Roermond, telefoon +31 6 – 46167649

TE KOOP GEVRAAGD/SUCHE ANGEBOT